VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY


Organizátorem se rozumí: Michaela Lenhartová
IČO: 08054355
sídlem Žižkova 753, Dobříš 26301
(dále jako „Organizátor“)

Bankovním účtem Organizátora se rozumí:
2502036432/2010 vedený u Fio Banky, a.s.
(dále jako „Bankovní účet Organizátora“)

Těmito všeobecnými obchodními podmínkami se rozumí:
práva a povinnosti, které vznikají, mění se a zanikají mezi Organizátorem a jeho klienty při prodeji vstupenek na seznamovací akce jak dále specifikováno
(dále jako „Podmínky“ nebo ,,VOP“)

Seznamovací akcí se pro účely těchto Podmínek rozumí: ,,seznamovací víkendy“ nebo ,,seznamovací večery“, nebo aktivity jako ,,bowling“, ,,beach volejbal“ nebo jiné akce pořádané Organizátorem prostřednictvím webových stránek bezvapartaci.cz (dále jako ,,Seznamovací akce“)

Klientem se pro účely těchto Podmínek rozumí: osoba, která má zájem se účastnit Seznamovací akce pořádané Organizátorem a za tímto účelem si kupuje za předem určenou cenu vstupenku na takovou akci (dále jako „Klient“).

Vstupenkou se pro účely těchto Podmínek rozumí:
doklad v podobě e-mailové zprávy potvrzující účast na Seznamovací akci opravňující jejího držitele – Klienta k účasti na Seznamovací akci pořádané Organizátorem (dále jako „Vstupenka“). Vstupenka je vždy vystavena na jméno konkrétního Klienta. Zaplacením Vstupenky na místě konání Seznamovací akce projevuje Klient svůj souhlas s pravidly konání dané Seznamovací akce a podřizuje se pokynům Organizátora, resp. jím pověřených osob, týkajících se koordinace Seznamovací akce.

Registrací se dále pro účely těchto Podmínek rozumí:
Při zakoupení Vstupenky uvedení Klientem pravdivých údajů vyžadovaných Organizátorem pro daný typ Seznamovací akce, zejména jméno, příjmení, rok narození, pohlaví, a kontaktních údajů – jako je telefon a emailová adresa (dále jen ,,Registrace“ a ,,Registrační formulář“)

Smlouvou o účasti na Seznamovací akci se rozumí:
Koupí Vstupenky vzniká smluvní vztah mezi Organizátorem a Klientem, jehož obsahem je poskytnutí služby využití volného času v předem určeném termínu (dále jako „Smlouva“). Konkrétně se jedná o umožnění osobní účasti Klientovi na konkrétní Seznamovací akci za cenu Vstupenky. Podrobnosti jsou stanoveny v těchto Podmínkách.

Klient je povinen se před koupí Vstupenky seznámit s těmito Podmínkami a její koupí se zavazuje jimi řídit.

1. Klientem Seznamovacích akcí pořádaných Organizátorem může být bez výjimky vždy pouze fyzická osoba, která dosáhla věku osmnácti (18) let a zakoupením Vstupenky na konkrétní Seznamovací akci projevila souhlas s těmito Podmínkami a uhradila poplatek za účast na Seznamovací akci dle platného ceníku.

2. Seznamovací akce pořádané Organizátorem se konají v prostorách či lokacích, které jsou Organizátorem vybrány. Konkrétní místo konání Seznamovací akce je Klientům oznámeno předem, a to na webových stránkách bezvapartaci.cz před, resp. při nákupu Vstupenky a/nebo e-mailem v dostatečném předstihu před konáním Seznamovací akce. Organizátor si vyhrazuje právo změny prostor či lokací konání Seznamovací akce, z důvodu mimořádně nastalé situace.

3. Klient zakoupením Vstupenky potvrzuje svou znalost jazyka českého, popř. jiného jazyka, v němž je konkrétní Seznamovací akce pořádána, na takové úrovni, aby byl schopen plynulé konverzace s ostatními Klienty Seznamovací akce.

4. Organizátor si vyhrazuje právo odmítnout Klientovi účast na Seznamovací akci, a to zejména, nikoli však pouze, z důvodu, že zjistí, že Klient uvedl nepravdivé informace při Registraci, tj. při uzavírání Smlouvy a/nebo i bez udání důvodu. V případě odmítnutí účasti Klienta na Seznamovací akci poté, co Klient uhradil cenu Vstupenky, vrátí Organizátor zaplacenou cenu Klientovi v plné výši zpět.

5. Koupě Vstupenky, resp. proces uzavření Smlouvy probíhá elektronicky, prostřednictvím formuláře na webových stránkách bezvapartaci.cz Klient je povinen vyplnit své údaje pravdivě a poctivě.

6. Návrhem na uzavření Smlouvy je vystavení Vstupenky na konkrétní Seznamovací akci typu ,,seznamovací víkend“ nebo jinou seznamovací akci na webových stránkách  Klient návrh Smlouvy přijímá vyplněním svých osobních údajů a zaplacením celé částky ceny Vstupenky, a to:

A) bezhotovostním převodem na Bankovní účet Organizátora, a to nejpozději do tří (3) dnů ode dne dokončení vyplnění Registračního formuláře nebo nejpozději jeden (1) pracovní den před konáním konkrétní Seznamovací akce podle toho, která z uvedených skutečností nastane dříve; nebo

7. Nesplnění kterékoli nebo obou podmínek pro přijetí návrhu Smlouvy má za následek neuzavření Smlouvy, a tedy neumožnění účasti Klienta na konkrétní Seznamovací akci.

8. Zaplacením se rozumí připsání peněžních prostředků – celé částky ceny Vstupenky na Bankovní účet Organizátora.

9. Vstupenky, tedy potvrzující emaily o uhrazení platby, budou po uzavření Smlouvy zaslány Klientovi elektronicky, a to na e-mailovou adresu, kterou Klient uvedl v Registračním formuláři při uzavírání Smlouvy. Vstupenky budou takto Klientovi zaslány do tří (3) pracovních dnů ode dne připsání celé částky ceny Vstupenky. Organizátor neodpovídá za správnost emailové adresy uvedené v Registračním formuláři.

10. Organizátor si vyhrazuje právo konkrétní Seznamovací akci zrušit, a to i bez udání důvodu. V případě zrušení konkrétní Seznamovací akce ze strany Organizátora má Klient právo na vrácení zaplacené ceny Vstupenky v plné výši. V případě, že Organizátor Klientovi navrhne jiný termín akce a Klient s tímto návrhem vysloví souhlas, zaplacená cena Vstupenky se Klientovi nevrací a bude mu umožněna účast na Seznamovací akci v novém termínu.

11. O zrušení Seznamovací akce Organizátor Klienta vyrozumí, a to emailem.


  1. Klient má právo zrušit svoji účast na Seznamovací akci oznámením této skutečnosti prostřednictvím e-mailu misa@bezvapartaci.cz
  2. A) Při zrušení účasti Klientem ve lhůtě do čtrnáctého (14.) kalendářního dne přede dnem konání konkrétní Seznamovací akce, má Klient právo na vrácení zaplacené ceny Vstupenky v plné výši.
    B) Při zrušení účasti Klientem ve lhůtě méně než čtrnáct (14.) kalendářních dnů před konáním konkrétní Seznamovací akce Klient nemá nárok na vrácení ceny Vstupenky, a to ani částečně. Klient za sebe může v této lhůtě sehnat náhradníka, a musí tuto skutečnost oznámit Organizátorovi akce e-mailem s kontaktními údaji na náhradníka. Přenos finančních prostředků zajišťuje původní klient s náhradníkem.

    V případě, že se Klient nezúčastní Seznamovací akce, na níž si zakoupil Vstupenku, aniž by zrušil svoji účast dle pravidel uvedených v předchozím odstavci těchto Podmínek, nemá nárok na vrácení ceny Vstupenky, a to ani částečně. Totéž platí, pokud se Klient na Seznamovací akci dostaví po jejím zahájení.

    14. Klient je povinen řídit se v průběhu Seznamovací akce pokyny Organizátora a jím pověřených osob. Klient je povinen dodržovat pravidla slušného společenského chování a zdržet se jakýchkoli vulgárních projevů, sexuálních návrhů a jiného obecně pohoršujícího chování. V případě nevhodného chování bude Klient z dalšího průběhu Seznamovací akce vyloučen, a to bez nároku na náhradu zaplacené ceny Vstupenky nebo jakékoli její části.

    15. V průběhu Seznamovací akce je pořizování fotografií, snímků obrazovky (screenshotů) a/nebo jakýchkoli zvukových či obrazových záznamů včetně záznamů obrazovky povoleno, avšak Klient je povinen respektovat osobnostní práva ostatních Klientů – za případná porušení není Organizátor odpovědný.

    16. V průběhu Seznamovací akce mohou být Organizátorem pořizovány zvukové či obrazové záznamy o průběhu Seznamovací akce, a to za účelem další propagační a reklamní činnosti Organizátora, když tyto zvukové či obrazové záznamy mohu být Organizátorem zveřejněny na facebooku či instagramu či webových stánkách Organizátora. Uzavřením Smlouvy s touto skutečností Klient vyslovuje souhlas. V případě, že si však Klient nepřeje, aby byly zvukové či obrazové záznamy, na nichž se Klient vyskytuje, zveřejněny v jakékoliv podobě – sdělí toto Organizátorovi e-mailem, nejpozději však ihned po skončení Seznamovací akce.


17. Organizátor nenese odpovědnost za protizákonné či společensky nevhodné chování Klienta, a to jak na Seznamovací akci, tak i po jejím ukončení.

18. Organizátor nenese odpovědnost za zranění, které si Klient sám sobě či jinému Klientovi na Seznamovací akci přivodí.

19. Organizátor nenese odpovědnost na ztrátě (zcizení) odložených věcí Klienta v prostorách či lokacích Seznamovacích akcí pořádané Klientem.

20. Klient v plném rozsahu odpovídá Organizátorovi za škodu, která mu vznikne jeho zaviněním.

21. Organizátor Klientovi nezaručuje, že v průběhu Seznamovací akce nalezne v okruhu jejích účastníků vhodného partnera.

22. Organizátor zpracovává osobní údaje – bližší informace na webových stránkách Organizátora.

23. Klient je povinen po obdržení Vstupenky e-mailem neprodleně zkontrolovat její správnost a úplnost (především název Seznamovací akce, místo a čas konání Seznamovací akce). Případné reklamace obsahu Vstupenky je Klient povinen oznámit bezprostředně po jejím obdržení, nejpozději však do 3 (tří) dnů prostřednictvím e-mailu misa@bezvapartaci.cz Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

24. Klient je povinen oznámit Organizátorovi, že Vstupenku neobdržel.

25. Případné stížnosti řeší Organizátor prostřednictvím e-mailu /telefonu neprodleně po jejím obdržení. Organizátor podá Klientovi informaci o způsobu řešení stížnosti. Na jakékoli stížnosti vycházející z porušení povinností Klienta po úhradě Vstupenky nebude brán zřetel. Případné spory budou řešeny právní cestou dle obecně závazných právních předpisů České republiky.

26. Ustanovení obecně závazných právních předpisů a těchto Podmínek směřující k ochraně spotřebitele se nevztahují na Klienty, kteří do smluvních vztahů s Organizátorem vstupují jako podnikatelé.

27. Z povahy poskytované služby (využití volného času poskytované v předem určeném termínu) nemůže Klient – spotřebitel podle ustanovení § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, od Smlouvy odstoupit.

28. Organizátor si vyhrazuje právo kdykoli měnit ceny Vstupenek, a to i bez udání důvodu. Na již zakoupené Vstupenky nemá taková změna vliv. Změna ceny Vstupenek se projeví na webových stránkách Organizátora bezvapartaci.cz

29. Pokud by se stalo některé ustanovení těchto Podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení nedotčena.

30. Dojde-li mezi Organizátorem a Klientem – spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy a tento spor se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, je Klient – spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu České obchodní inspekci, Ústřednímu inspektorátu – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://adr.coi.cz. V případě Smluv uzavíraných on-line je Klient – spotřebitel oprávněn využít také elektronickou platformu pro řešení sporů zřízenou Evropskou komisí, web: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

31. Právní poměry vzniklé ze Smlouvy se řídí právním řádem České republiky. K rozhodování případných sporů ze Smlouvy jsou vyjma shora uvedených orgánů pro mimosoudní řešení sporů příslušné obecné soudy České republiky.

32. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 10.3.2023